Процес становлення
незалежної демократичної України з її прагненням стати повноправним членом
європейської спільноти передбачає всебічне утвердження в суспільному та
індивідуальному бутті цивілізованого життя на основі загальнолюдських цінностей
та духовних, моральних і культурних засад життя українського народу. Тому мета
сучасного освітнього процесу - не тільки сформувати необхідні компетенції,
надати ґрунтовні знання з різних предметів, а й формувати громадянина,
патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість,
готову протистояти асоціальним впливам, вправлятися з особистими проблемами,
творити себе і оточуючий світ.
Новий
навчальний рік починається під знаком важливих загально-культурних та
історичних подій в Україні.
В цьому році наша держава
проводила разом із Польщею футбольний чемпіонат «Євро-2012», в рамках якого
відбувся Національний кубок шкільного футболу ЄВРО-2012. Позитивний вплив цих змагань
на стимулювання дітей до навчання, волонтерської діяльності, підвищення
патріотичних настроїв необхідно використати в 2012/2013 навчальному році для
фізичного розвитку, патріотичних та громадянських почуттів підростаючого
покоління.
1. Ключовим нормативним документом
у сфері освітньої політики щодо виховання є наказ Міністерства освіти і науки,
молоді та спорту України від 31.10.2011
№ 1243, яким затверджено «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів
загальноосвітніх навчальних закладів України». Програма розрахована на весь період виховної діяльності з
учнями конкретного класу з урахуванням вікових, індивідуальних та
психолого-педагогічних особливостей
учнів (для роботи з учнями 1-4, 5-9 та 10-11 класів). Метою «Основних
орієнтирів виховання» є створення
цілісної моделі виховної системи на основі громадянських та загальнолюдських
цінностей.
Навчальним закладам зміст виховної діяльності необхідно будувати у
відповідності до наступних ключових ліній:
ціннісне ставлення до себе;
ціннісне
ставлення до сім'ї, родини, людей;
ціннісне ставлення
особистості до суспільства і держави;
ціннісне ставлення до
праці;
ціннісне ставлення до
природи;
ціннісне
ставлення до культури і мистецтва.
Повний текст читати у розділі "Файли для завантаження"
Немає коментарів:
Дописати коментар