Прихильники

середа, 19 вересня 2012 р.

Методичні рекомендації щодо організації виховної роботи в 2012-2013 навчальному році



                Орієнтиром у вирішенні питань організації процесу виховання, його змісту, визначенні завдань і видів діяльності, плануванні виховної роботи з учнями різного віку у 2012-2013 навчальному році  є  наказ МОНМСУ від 31.10.  2011 № 1243 «Про Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», обласна програма «Орієнтири національного виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів Тернопільщини».
Вищезгадані документи орієнтують організаторів виховного процесу у новому навчальному році на вирішення таких завдань.
По-перше, слід виокремити, як один з найголовніших напрямів виховної роботи, патріотичне виховання, яке за своїм значенням є стратегічним завданням. Не менш важливим є повсякденне виховання поваги до Конституції держави, законодавства, державних символів — Герба, Прапора, Гімну.
По-друге, необхідно виховувати в наших дітях національну самосвідомість, уміння осмислювати моральні та культурні цінності, історію, звичаї, обряди, символіку; систему вчинків, які мотивуються любов'ю, вірою, волею, усвідомленням відповідальності перед своєю нацією.
По-третє, важливим аспектом формування національно самосвідомої особистості є виховання поваги та любові до державної мови. Володіння українською мовою та послуговування  нею повинно стати пріоритетними у виховній роботі з дітьми. Мовне середовище повинно впливати на формування учня-громадянина, патріота України. Мова – найбільше, найцінніше надбання як людського суспільства в цілому, так і кожної людини зокрема. Вона є універсальним засобом вираження внутрішнього світу індивіда. “Говори – і я тебе побачу”, – стверджували мудреці античності.  Чим досконаліше особа володіє мовою, тим виразніше постає перед людьми як особистість. Вільне володіння рідною мовою є запорукою розумового і загального розвитку учнів, успішному засвоєнню ними інших предметів, формування національної свідомості, української ментальності, моральних переконань.
По-четверте, формувати моральні якості особистості, культуру поведінки, виховувати бережливе ставлення до природи, розвивати мотивацію до праці. У ситуації гострого дефіциту ціннісних установок і орієнтирів у сучасному вихованні дітей та молоді дедалі вагомішу роль відіграють релігійні моральні цінності.        
  
Повний текст рекомендацій розміщений у розділі "Файли завантаження"

Немає коментарів:

Дописати коментар